neděle 18. listopadu 2012

Maison Martin Margiela for HM

Ve čtvrtek 15.11. proběhlo uvedení kolekce Maison Martin Margiela pro HM. Tentokrát jsem šla na čas, když jsem přicházela asi minutu před otevřením, už zdálky jsem viděla dav lidí tísnící se před Myslbekem. Přede mnou bylo zhruba třicet lidí, vevnitř potom opět probíhalo šílenství, ke stojanům s oblečením se prakticky nešlo dostat a nedalo se projít uličkami. Připadalo mi, že přišlo jestě víc lidí než na kolekci AdR a tentokrát bylo větší zastoupení "starších" ročníků. Naštěstí dorazilo víc exemplářů jednotlivých kousků, asi jen kromě Candy psaníček, kterých prý bylo zhruba deset.
Celá kolekce obsahuje re-edice vybraných kusů z minulých přehlídkových kolekcí MMM. Většina věcí je velmi pěkně zpracovaná a z kvalitních materiálů, moc se mi líbí! 
Já jsem si pořídila čtyři věci- dva doplňky a dva kusy oblečení. Příspěvky s jejich fotkami přijdou brzy... :)

(Ještě čekám, jestli se něco dostane i do slev, pak bych určitě přibrala ještě něco dalšího! :))   







Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...