neděle 16. prosince 2012

Missoni at Lindex trio

Z kolekce Missoni at Lindex jsem si v září pořídila poměrně dost kousků. Z této trojice jsem si jako první pořídila šálu, která byla jedním z mých favoritů hned od začátku... Nakonec jsem si k ní pořídila i tílko a svetřík, barevná kombinace u těchto kousků se mi totiž hrozně líbí... :) 

Materiál je u těchto věcí taky poměrně dobrý, takže jsem celkově moc spokojená. Ještě jsem měla zálusk na pouzdrovou sukni ve stejném stylu, ale bohužel jsem ji nikde neobjevila... 

Z této kolekce jsem si pořídila ještě dvoje šaty (jedny krátké a jedny dlouhé) a delší propínací svetr. S kvalitou těchto věcí jsem obecně velmi spokojená, jediným zklamáním je právě svetr, který začal poměrně brzy žmolkovatět a na pár místech se i párat...

Navíc je část z ceny těchto věcí věnována na podporu boje proti rakovině prsu, takže vzhledem k mým osobním zkušenostem nebylo při nákupu nad čím váhat...
 





3 komentáře:

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...