čtvrtek 7. února 2013

Essence Hugs and kisses blush-Dating Prince Charming

Tato tvářenka Essence z limitky Hugs and kisses mě zaujala na první pohled. Design je velmi originální-taková kombinace barev, u tvářenky není příliš obvyklá. A proto jsem věděla, že ji "potřebuju", musela jsem totiž zjistit, jak bude vypadat na tvářích.
Základní barvou je jemňounká metalická tělová růžovka a na ní nápis LOVE-vyvedený v malinové, fialkové a brčálové barvě. Kombinace je na první pohled dost divoká, ale moje překvapení bylo poměrně dost velké, když na tváři vytvořila moc hezký efekt. Je hodně rozjasňující, nejsvětlejší tělovka by se dala použít jako samostatný rozjasňovač. Všechny barvy vám dodají takový zdravý vzhled jako po zimní procházce-pleť krásně zářivá a svěží. Takže rozhodně nelituju, že jsem si jí pořídila, tak pokud někdo váháte nebo se bojíte těch barev-klidně do toho! :) 









1 komentář:

  1. jdu do ní,z týhle kolekce mám i stíny a ty jsou krásný:),takže super
    jecowe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...