sobota 9. března 2013

Líčení s MUG stíny-Mango Tango a Razzleberry

Pár fotek, kde jsem použila další Makeup geek stíny, a to Mango Tango a Razzleberry. Tohle líčení nosím hoodně často, ostatním se většinou moc líbí. Fotky ještě horší než minule (dnes ještě horší světlo), ale snad už brzy budou vypadat, tak jak chci... :)
Líčení je dost jednoduché, na celou plochu víčka jsem nanesla odstín Mango tango, ve vnější části víčka a v jeho ohybu je tmavší malinový Razzleberry. Do vnějšího koutku jsem ještě nanesla trochu malinových třpytek Wimpernwelle a navíc jsem ještě ke svým řasám přidala asi čtyři trsy Ardell řas Individuals, na fotkách to tedy není dobře vidět...
Snad se vám to bude aspoň trochu líbit...



3 komentáře:

  1. Moc hezké, ale já bych na to neměla odvahu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ačkoliv je Mango Tango podle fotek úžasný stín, nemám na tyhle odstíny odvahu, je to škoda. Moc ti totiž sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Bez těch třpytek to není zas až tak výrazné... :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...