sobota 13. dubna 2013

New Maybelline Color Tattoo-87 Mauve crush, 65 Pink gold

Dnes vám ukážu dva nové odstíny Maybelline Color Tattoo. Jedná se o odstíny 87 Mauve crush a 65 Pink gold.
Mauve crush je metalický blankytně modrý odstín se stříbrnými odlesky a Pink gold je originální růžově-měděná, ta se mi líbí o něco víc, protože ten odstín je fakt nádherný!

Konzistence obou nováčků je stejná jako u starších odstínů, tedy gelově-krémová, pracuje se s nimi výborně. Krásně se roztírají, já je nanáším prsty...

Můžete je použít na celé víčko jako stíny, ale po nějaké době na očích trochu vyschnou a může se stát, že se některé šupinky odtrhnou a vrstva barvy tak nebude úplně celistvá.
Já je nejradši používám jako bázi pod oční stíny, kdy jejich barvu nádherně pozvednou, zvýrazní odstín a jejich výdrž je pak celodenní.
Takže jestli jste si Color tattoo oblíbily už dřív, tyhle odstíny si určitě nenechte ujít! 

Já jsem na ně narazila v Rossmanu za 139,- myslím... Co vy, už jste je také objevily? :)









4 komentáře:

  1. Po Pink Gold se rozhodně kouknu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. modra je uzasna :)

    Ahoj pozívam ťa na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem byla v pátek v DM a viděla jsem tu růžovou, je náádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. Tá modrá je absolútne bomba veľmi krásna - takú ešte v svojej zbierke nemám...ale zato ružových mám až až.. naozaj krásne :) Boggerka_Dada

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...