pátek 5. dubna 2013

Yves Saint Laurent-Rouge Volupte Radiant Lipstick-11 Rose Cult

Jako první z trojice Yves Saint Laurent rtěnek vám představím tu nejvýraznější, a to odstín 11 Rose Cult. Balení těchto rtěnek je naprosto luxusní, hrozně moc se mi líbí! Já mám teda testerovou verzi, takže místo zlatého víčka mám mléčné plastové...ale za tu cenu... :)

Odstín je totální malinovka, extrémně krémová a naprosto výborně kryje! Rty i poměrně dobře hydratuje a výdrž je taky super. Zatím jsem ji na sobě venku neměla, ale je fakt hodně, hodně výrazná! :) 

Teď je různě na internetu k dostání v akci za cenu kolem 299,-, já ji měla ještě s nějakými slevami asi za 270,- z xparfemy.cz. Takže u mě naprostá spokojenost! :)








2 komentáře:

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...