pátek 23. srpna 2013

Leopardí hrátky

Tak jsem si zase jednou hrála... Leopardí vzor mě fascinuje, tak jsem se jím trochu pomalovala. ;) Jen pár fotek pro 
Pseudotetování mi vydrželo den, kdybych dávala pozor na vodu, tak určitě bezproblému i dva dny. :)

Co vy, máte nějaké tetování nebo teprve plánujete?

Já vzhledem k mým extrémním kožním reakcím si ho nejspíš nepořídím, tak si ho občas jen tak namaluju... :)





5 komentářů:

  1. Moc pěkné, taky mám tento vzor ráda :) Tetování se mi líbí, ale jsem moc velký srab na to si ho nechat udělat :D a výhoda malování je, že se když se ti omrzí vymyslíš si něco jiného :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda kreativní věci! Moc pěkné!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezký! :) tetování mám a další plánuju až někdy do budoucna :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...