pondělí 19. května 2014

Primark haul+giveaway!

Ahojky!

Nákupní video s úlovky z Primarku ve Vídni a několik věciček, které jsem přivezla pro vás! :)

Takže pokud máte chuť určitě se nezapomeňte zúčastnit! ;)

Giveaway bude trvat do 30.6. (zasílám v rámci ČR)...stačí odebírat můj blog a nechat svůj email v komentáři pod tímto článkem...




Tady jukněte...


 

52 komentářů:

  1. Skvělé video, jak já toužím se dostat zase do Primarku ... :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. krásne vecičky :) tie druhé plavky majú skvelý spodok, presne také sa mi páčia.. :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na ta tvoje videa vždycky tak těším! Strašně se mi líbí ty pruhované plavky, jsou boží! A náhrdelník je taky moc krásný:))
    janca.randovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné video, moc se mi líbí ty plavky :3
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super video, tvé nákupy se moc líbí. Hlavně šperky jsou super.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. moc se mi líbí věci, který sis nakoupila :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá giveaway :)

    nguyenthuylinh351997@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. hezké úlovky :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nejlepší giveaway :)
    jancovatereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to ve videu sluší:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasná giveaway!:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. krasna giveaway :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké ceny :)
    pavla.holoubkova19@gmail.com
    GFC: Pavla Holoubková

    OdpovědětVymazat
  16. Super video, v Primarku jsem byla minulý týden v Anglii a byla jsem jak v sedmém nebi!:D
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. sleduji přes gfc a odebírám tě i na youtube (Jana Svobodová)
    Taky bych někdy chtěla do primarku :/ ještě jsem tam nikdy nebyla :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné věci sis pořídila, hlavně ten náhrdelník je úžasný :)
    Zkusím štěstí a taky se zapojím. Sleduji tě jako Caroline Red-haired a můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji jako Barbara R na GFC:)
    bara.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Krásná výhra! :)

    OdpovědětVymazat
  21. taková mega taška :D :D
    sleduju jako Alabell, aidicka@neradvstavam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, do Primarku bych taky jednou chtěla, doufám že se někdy zadaří:)
    sabera@hotmail.cz
    Hezký den;)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásná GA!:)
    GFC: Moje malé nudné já
    kristyna.gasmanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem ráda, že jsem přišla na tvůj blog :-))

    Sleduji na Bloglovin' - Domis Tlapis

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Saki
    Mail terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Super nákup, ten organizér do kabelky by se mi hodil a krásný náhrdelník. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji jako Kateřina S na GFC :)
    katsidova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. sleduji na GFC jako Kateřina S :)
    katsidova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Skvělá Giveaway!

    gfc: ivisan
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Moc pěkné. ;)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Super Giveaway.
    A ve videu ti to moc sluší :))

    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Super veci :)
    gfc: Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. gfc Kristýnka, email mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  38. skvělé video! :)
    petra.dolezalova01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji tě přes GFC jako Nechvatalova9, odebírám i na youtube: Aknel15 a e-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. Podmínky splněny :-) Sleduji jako Sedmikráska a můj e-mail je USedmikrasky@seznam.cz
    P.S. Moc pěkné video ;-)

    OdpovědětVymazat
  42. Máš velice zajímavý blog :) můj meil je hlavsa01@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Alexandra Fekete
    falexa.alex@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahojí, moc se mi líbí prstýnky a jinak mě tvůj blog zaujal tvou milou prezentací jednotlivých produktů!
    GFC: Petruška LittleSmith
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...