středa 3. prosince 2014

*Vánoční Too Faced-Everything nice set!

Takhle jsem si udělala před nějakým časem radost a neodolala vánočnímu setu od Too Faced! V krabičce byla schovaná miniatura řasenky Better Than Sex, která mě hodně mile překvapila, předtím jsem neměla možnost jí vyzkoušet...je skvělá! Většinou preferuju tekutější konzistenci, tahle je víc krémová...ale efekt na jedničku!


Další věcí ze setu je velké růžové psaníčko, z jedné strany celé třpytkaté-kupodivu neopadávají...a druhá strana je hladká se zlatým nápisem Too Faced, na zipu zlatá kulička ;)
Na fotkách to zas tak nevypadá, ale paleta je doost velká, zatím jsem moc stínů nevyzkoušela...trochu si jí šetřím...Měla jsem jen- Mauvelous+Kindness is Free a potom ještě Girly a ty jsou nádherné! A tvářenka Papa Don´t Peach je hodně lichotivá! :))
To je zatím vše! :) 



Víc fotek...











4 komentáře:

  1. nádherná je tá paletka,, aj ja som ju chcela ale už bola vypredaná :( PINKUNICORNVANITY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, škoda... :( koukala jsem dnes, že už nejsou.

      Vymazat
  2. Taky ji mám, je prostě skvělá :). Už jsem měla na sobě většinu odstínů a jeden lepší, než druhý....doteďka jsem z ní nadšená jak malá holka :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Miluju vůni toho bronzeru...Mám trošku strach jaký budou ty matný stíny, jinak ty ostatní určitě super!

      Vymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...